Tekfa er med fra start til slut

Service & support

Tekfas serviceafdeling står for alt vedrørende installation, brugerundervisning og efterfølgende service. Afdelingen består af et dedikeret team indenfor service og support med bred erfaring inden for teknik og ingeniørarbejde, som kan besvare dine spørgsmål og yde hjælp.

Vi tilbyder også vedligeholdelsesplaner og servicepakker, der sikrer den daglige drift afstemt efter virksomhedens behov. Kontakt venligst vores serviceafdeling for spørgsmål vedrørende service, reparation, kalibrering m.m.

Har du brug for support udenfor normal åbningstid, kan du kontakte vores akut telefon på +45 87 54 53 39. Vi gør dog opmærksom på, at der pålægges anden timetakst, når der ringes på Tekfas akut telefon. For mere information om timepriser på akut service, kontakt venligst vores tekniske afdeling.

Service

Kalibrering og servicering af vejeceller og vægtinstrumenter. Forebyggende vedligehold, on-site repair, installation, indkøring og reservedele |

Support

Er uheldet ude og har du brug for hjælp, er Tekfa på pletten. Remote software support, hotline, fejlfinding og on-site support |

Undervisning

Få undervisning af Tekfas eksperter enten hos Tekfa i Galten eller ude hos jer. Kontakt os og hør om mulighederne for skræddersyet undervisning |

360⁰ aftale

Vær fuldt dækket med en serviceaftale hos Tekfa. Vi tilbyder support og service på både mekanik, el og software i én samlet aftale. Ring og hør mere |

Skræddersyet serviceaftale

Driftssikkerhed er alfa og omega for virksomhedens effektivitet og fortjeneste. Tilses jeres produktionsanlæg ikke regelmæssigt, øges fejlhyppigheden og der kan i værste tilfælde ske produktionsstop. Stopper produktionen kan det have store omkostninger, hvorfor en serviceaftale er en yderst fordelagtig løsning, som giver tryghed og sikkerhed.

Fordi vi udfører forebyggende vedligehold og kontinuerligt udskifter nedslidte dele, sikre vi, at dit produktionsudstyr fungerer optimalt, yder maksimalt, er korrekt indstillet og kalibreret - det giver nemlig bonus på bundlinjen. Aftalen skræddersyes så den imødekommer dine ønsker til driftssikkerhed, styring af vedligeholdelsesomkostninger og forlænget levetid på jeres produktionsanlæg og udstyr.

En serviceaftale giver dig:

  • Færre produktionsstop, online- og telefonsupport, eftersyn, service & support
  • Kort leveringstid på reservedele, samarbejde om driftsoptimering og uddannelse samt instruktion af operatører
  • Installation og reparation on-site, forebyggende vedligeholdelsesaftale og rapportering af fejl samt udstyrets tilstand